0
Nie masz produktów w koszyku.

0

Sklep z materiałami wykończenia wnętrz | Infolinia: 727-011-707

Zamówienia i zwroty towarów

Sposób składania zamówienia

Przy składaniu zamówień w sklepie mersi.pl nie wymagana jest wcześniejsza rejestracja.

Rejestracja umożliwia Państwu podgląd do historii składanych zamówień.

W przypadku rejestracji prosimy o wypełnienie i przesłanie formularza rejestracyjnego. Na Państwa adres e-mail wskazany przy rejestracji wysyłamy prośbę o potwierdzenie autentyczności danych.


Składanie zamówień

Poniżej przedstawiamy uproszczony schemat składania zamówień w sklepie mersi.pl.

- Wybierz interesujący produkt.
- Dodaj go do koszyka.
- Sprawdź koszyk.
- Sprawdź poprawność zamawianego produktu i jego ilość.
- Wypełnij formularz z danymi teleadresowymi.
- Wyślij zamówienie 

Potwierdzenie zamówienia

Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z prośbą o potwierdzenie zamówienia i danych do wysyłki. Kliknij na link w e-mailu celem potwierdzenia. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy z naszym sklepem.


Płatność a realizacja zamówienia

Wybieramy formę płatności:
 - płatność on-line,
 - przelew na nasz rachunek bankowy,
 - za pobraniem.

W przypadku wybrania opcji płatności przelewem, zamówienie będzie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na nasz rachunek bankowy.


Zwrot towaru

W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (druk w załączeniu)

Wypełniony druk zwrotu (ORYGINAŁ), należy wysłać listem poleconym, priorytetowym na wskazany adres przes pracownika MERSIPL, dobrze jest przesłać kopie drogą mailową na adres: biuro@mersi.pl

Data otrzymania w/w dokumentu, jest datą rezygnacji z zamówienia.

Odesłany towar musi być w stanie niezmienionym i nieuszkodzonym, w oryginalnym opakowaniu, z kompletną jego zawartością. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru.

 Zwracany towar należy przesłać na adres wskazany przez MERSIPL Sp.z o.o.


Procedura zwrotu

- kontakt z MERSIPL Sp. z o.o. w celu ostatecznego ustalenia adresu zwrotu,

- dane kontaktowe biura:

MERSIPL SP. Z O.O.

05-300 MIŃSK MAZOWIECKI

STOJADŁA UL.KOŁBIELSKA 55

, tel. 727 011 707

- wysyłka na własny koszt,

- przesyłka powinna zawierać kopię Oświadczenia o odstąpieniu od umowy,

- kopię listu przewozowego.

Zwrotowi nie podlegają koszty transportu oraz towar wyprodukowany "na specjalne zamówienie Klienta"

Faktura korygująca zostanie wystawiona po spełnieniu w/w warunków.

Odpowiedzialność za dostarczenie zwracanego towaru do MERSIPL Sp. z o.o. w stanie nienaruszonym ponosi Klient.

MERSIPL Sp. z o.o. może odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadku, gdy ten zostanie uszkodzony podczas transportu.

MERSIPL Sp. z o.o. może też pomniejszyć zwracaną wartość towaru o wartość uszkodzeń.

 

Kontakt:
tel.: 727-011-707
e-mail: biuro@mersi.pl