0
Nie masz produktów w koszyku.

0

Sklep z materiałami wykończenia wnętrz | Infolinia: 727-011-707

Doręczenie towaru

Zasady postępowania przy odbiorze paczki od kuriera

Korzystamy z usług sprawdzonych firm kurierskich. Otrzymują Państwo od nas informację mailową z linkiem do śledzenia przesyłki oraz z planowaną datą dostawy. W dniu dostawy kurier kontaktuje się z Państwem około godziny przed dostawą.

Przesyłki doręczane są na paletach, są zabezpieczone za pomocą taśmy i folii strecz. Kurier nie ma obowiązku wjechania z paletą do lokalu, klatki schodowej czy mieszkania.

Ze względu na regulaminy firm spedycyjnych, zastrzegamy sobie prawo do jednodniowego opóźnienia w dostawie przesyłki.

Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić jej stan.

W przypadku pojedynczych paczek prosimy o sprawdzenie towaru w obecności kuriera, wpisanie ewentualnych nieprawidłowości w liście przewozowym lub w protokole szkody, razem z podpisem kuriera.

W przypadku większej przesyłki prosimy sprawdzić przy kurierze, czy:

- paleta nie jest uszkodzona (zwłaszcza, czy nie jest przekrzywiona lub rozbita),
- opakowanie (opakowania) nie są uszkodzone, przedarte, wgniecione, przedziurawione lub silnie zamoczone,
- taśmy zabezpieczające przesyłkę nie są poprzerywane lub poprzecinane,
- dostawa jest kompletna (nie chodzi o sprawdzenie każdej płytki, tylko o policzenie kartonów).

A po rozpakowaniu palety prosimy o sprawdzenie i zgłoszenie wszelkich uszkodzeń w ciągu 24 godzin od daty dostawy.

Ceramika musi być bezwzględnie sprawdzana w obecności kuriera. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, Sklep będzie zmuszony oddalać wszelkie reklamacje.

Nie należy odbierać przesyłki od kuriera w przypadku, gdy widoczne jest uszkodzenie opakowania zewnętrznego. Oznacza to, że paczka została uszkodzona podczas transportu.

Po otrzymaniu od kuriera przesyłki uszkodzonej, należy skontaktować się z obsługą sklepu mersi.pl pod nr tel.  727 011 707

Po podpisaniu dokumentów odbioru towaru, klient ma prawo sprawdzenia paczki w obecności kuriera.

W przypadku stwierdzenia braku zgodności towaru z zamówieniem, bądź jego uszkodzenia klient powinien żądać od kuriera spisania protokołu szkody. Spisanie protokołu szkody znacznie przyspieszy postępowanie reklamacyjne.

Obowiązkiem Klienta, przy zwrocie jest zabezpieczenie towaru oraz przygotowanie przesyłki do odbioru w wyznaczonym terminie. Przesyłki paletowe lub większych gabarytów muszą zostać dostarczone na samochód kuriera. Przesyłka powinna być odesłana w odpowiednim opakowaniu tak, aby nie uległa zniszczeniu w trakcie transportu.

Po otrzymaniu uszkodzonej paczki oraz zgłoszeniu reklamacji, Obsługa sklepu mersi.pl skontaktuje się w celu ustalenia szczegółów dalszego postępowania.

Po otrzymaniu uszkodzonego towaru sklep mersi.pl dokona wysyłki nowej paczki. W przypadku braku towaru na stanie magazynowym sklepu, towar zostanie zamówiony u producenta, bądź zostanie zwrócona wartość zamówionych towarów wraz z kosztami dostawy.

 

MERSIPL SP. Z O.O.

05-300 MIŃSK MAZOWIECKI

STOJADŁA UL.KOŁBIELSKA 55

tel.: 727-011-707
       

e-mail: biuro@mersi.pl